جامبوبگ های صادراتی سفارشی - مطابق با نیازهای شما
نوشته شده توسط : بورس سی تو

چکیده مقاله:

خرید از تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی این اطمینان را به شما می‌دهد تا بتوانید تولیدات خود را در تناژ بالا، بدون دغدغه از وارد آمدن آسیب و خسارت به محصول، به کشورهای مختلف صادر کنید.

شرکت‌هایی که اقدام به تولید محصولات صادراتی می‌کنند، تولیداتشان نه تنها از لحاظ کیفیتی در داخل کشور مورد تایید بوده، بلکه به دلیل رعایت استانداردهای بین‌المللی محصولاتی استاندارد و بعضا با کیفیتی بالاتر از تولیدات دیگر رقبای خارجی به بازار ارائه می‌کنند.

صادرات کیسه جامبوبگ

پایدار کیسه بافت علاوه بر تولید و فروش کیسه جامبوبگ در داخل کشور، صادرات کیسه جامبوبگ را نیز انجام می‌دهد و مشتریان بسیاری در دیگر کشورها دارد. جهت دریافت مشاوره، آشنایی با محصولات صادراتی و خرید از کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

تماس با هینا پک

 

پایدار کیسه بافت تولید کننده کیسه جامبوبگ با استاندارد بین‌المللی

استفاده از انواع مختلف کیسه جامبوبگ مربوط به چند سال اخیر نبوده و بسیاری از صنایع جهت حمل محصولاتشان، سال‌هاست که از کیسه جامبوبگ استفاده می‌کنند. از جمله دلایل استفاده از کیسه جامبوبگ‌ها برای حمل محصولات مختلف، قیمت مقرون به صرفه و همچنین مقاومت بالای این کیسه‌ها می‌باشد.

شاید برای شما صادرات یک محصول دور از ذهن باشد و تصوری از حضور در بازار دیگر کشورها را نداشته باشید. دلیل آن می‌تواند عدم آشنایی با نیاز مشتریان و یا عدم تحقیق در بازار نسبت به کیفیت محصولات تولیدی رقبا باشد. وجود یک محصول خارجی در بازار صرفا به معنی کیفیت بالای آن محصول نیست، بلکه می‌تواند به دلیل تبلیغات درست و رفع نیاز مشتریان در سطوح مختلف باشد.

این امکان وجود دارد که شما هم بتوانید محصولات تولیدی خود را با بسته‌بندی‌های با کیفیت ایرانی به دیگر کشورها صادر کنید، و نیاز به استفاده از یک بسته‌بندی خارجی با برند خاص نداشته باشید. رعایت استانداردهای مختلف در خط تولید و دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی مجوز ورود محصولات شما به دیگر کشورها می‌باشد.

پایدار کیسه بافت تولیدکننده کیسه جامبوبگ صادراتی

پایدار کیسه بافت با نظارت تخصصی در خط تولید به منظور رعایت استانداردهای بین‌المللی بر روی محصولات تولیدی خود و دریافت سرتیفیکت‌های لازم جهت حضور در بازار دیگر کشورها، این امکان را برای شما فراهم کرده تا با خیالی آسوده بتوانید محصولات پودری و فله خود را به دیگر کشورها صادر کنید.

شما عزیزان با مطالعه مقاله (صادرات کیسه جامبوبگ و خرید از تولید کننده جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی) و دیگر مقالات موجود در سایت www.hinapack.ir اطلاعاتی کامل، تخصصی، مفید و کاربردی در رابطه با صنعت جامبودوزی کسب خواهید کرد.

تعریف کیسه جامبوبگ چیست؟

جهت دستیابی به یک تعریف درست از کیسه جامبوبگ چیست، می‌توان اینطور گفت که به کیسه‌های پلاستیکی حجیم و بزرگی که از جنس مواد پلی پرو پیلن (pp) تولید شده و بسیار مقاوم هستند که جهت نگهداری و حمل حجم زیادی از محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، کیسه جامبوبگ و یا بیگ بگ (JUMBO BAG or BIG BAG) می‌گویند.

تفاوت کیسه جامبوبگ‌ها در چیست؟

کیسه جامبوبگ‌ها می‌توانند از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشند؛

تفاوت کیسه جامبوبگ‌ها در چیست

برای مثال تفاوت در وزن قابل حمل، تفاوت در نوع درب کیسه جامبوبگ، تفاوت در نوع کف کیسه جامبو بگ، تفاوت در تعداد بندها و نوع بندهای کیسه جامبوبگ، تفاوت در گرماژ و یا ضخامت پارچه کیسه جامبوبگ، تفاوت در ابعاد کیسه جامبوبگ و مواردی مشابه، می‌توانند با توجه به سفارش مشتری متفاوت و متغیر باشند.

 

انواع کیسه جامبوبگ

کیسه جامبوبگ‌ها انواع مختلفی داشته که در این بخش آن‌ها را از لحاظ تعداد بندها (قلاب‌ها، تسمه‌ها) در 3 تقسیم‌بندی متفاوت قرار می‌دهیم.

انواع کیسه جامبوبگ

جامبوبگ دو بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ چهار بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف صاف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

جامبوبگ جامبوبگ هشت بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف صاف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

جامبوبگ درب قیف کف قیف

جامبوبگ درب لیفه کف صاف

جامبوبگ درب لیفه کف قیف

کیسه جامبوبگ‌های نام برده شده در بالا با گرماژ و ابعاد مختلف قابل تولید بوده و جهت حمل انواع محصولات فله و پودری در صنایع تولیدی و معادن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پایدار کیسه بافت یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ با کیفیت صادراتی بوده و آماده همکاری با شما تولیدکنندگان و تجار عزیز می‌باشد. جهت آشنایی با محصولات شرکت و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

انواع تسمه کیسه جامبوبگ

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت که به صورت مجزا نیز به فروش می‌رسد، تسمه کیسه جامبوبگ می‌باشد. تسمه‌ها از جنس بدنه خود کیسه ولی با ضخامت بیشتری تولید می‌شوند.

تسمه کیسه جامبوبگ

در حال حاضر کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت توانایی تولید ماهانه 2000 کیلوگرم تسمه کیسه جامبوبگ در رنگ‌های مختلف از عرض 4 سانتی‌متر تا 7 سانتی‌متر را دارد.

فروش کیسه جامبوبگ ولودار صادراتی (Jumbo bag with valve)

یکی از عمده محصولات تولیدی در کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت انواع جامبو بگ و بیگ بگ ولودار صادراتی می‌باشد. جامبوبگ‌های ولو دار در صنایع مختلف جهت حمل محصولات پودری و فله مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا بارگیری و تخلیه محصول سریع‌تر و آسان‌تر صورت پذیرد.

فروش کیسه جامبوبگ ولودار صادراتی

دلیل نام‌گذاری این نوع کیسه جامبوبگ‌ها شکل درب کف کیسه جامبوبگ می‌باشد که به صورت قیفی شکل طراحی شده و همچون شیر تخلیه‌ای برای کیسه جامبو عمل می‌کند، در اصطلاح به آن جامبوبگ ولودار و یا قیف‌دار (Jumbo bag with valve) می‌گویند.

  • از جمله مزایای این نوع کیسه جامبوبگ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بارگیری و تخلیه آسان‌تر محصولات
  • عدم نیاز به تیغ زدن کیسه یا پاره کردن آن جهت تخلیه محصول
  • عدم نیاز به حضور افراد ماهر جهت تخلیه محصول
  • عدم وجود خطر و ایجاد آسیب برای افراد در زمان تخلیه بار، به دلیل خالی نشدن یکباره محصول

کیسه جامبوبگ ولودار (قیف دار) از لحاظ ابعاد، تعداد بندها و تناژ قابل تحمل انواع مختلفی داشته و با توجه به نیاز مشتری می‌تواند در صنایع مختلف جهت حمل محصولاتشان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

کیسه جامبوبگ در عربی و انگلیسی

در لغت عرب از کیسه جامبوبگ‌ها با عنوان کیسه‌هایی حجیم و بزرگ یاد می‌کنند و آن‌ها را با نام‌هایی همچون حقیبه جامبو، الصین اکیاس، الصین حقیبه جامبو می‌شناسند، که معادل فارسی این کلمات کیف‌های چینی بزرگ، کیسه جامبو و کیسه‌های فله ‌بر می‌باشد.

کیسه جامبوبگ در عربی و انگلیسی

کیسه جامبوبگ یا همان بیگ بگ (Jumbo bag or Big bag ) در زبان انگلیسی به معنای کیسه‌های بزرگ و جادار می‌باشد. که در زبان فارسی نیز این کیسه‌ها بیشتر با نام جامبو بگ شناخته می‌شوند.

 

کاربرد کیسه جامبوبگ

کاربرد کیسه جامبوبگ

کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارند که ما در این بخش از مقاله (صادرات کیسه جامبوبگ و خرید از تولیدکننده جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی) علاوه بر کاربرد این نوع کیسه‌ها در صنایع تولیدی به برخی از دیگر موارد استفاده این نوع کیسه‌ها به صورت تیتروار اشاره کرده‌ایم.

  • حمل مواد اولیه محصولات غذایی
  • امکان استفاده جهت انبار محصولات
  • ساخت سیل‌بند با کیسه جامبوبگ
  • تولید کود در داخل کیسه جامبوبگ
  • استفاده از ضایعات کیسه جامبو جهت تولید ایزوگام
  • حمل انواع ضایعات و نخاله‌های ساختمانی با جامبوبگ
  • استفاده جهت جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • حمل مواد معدنی با کیسه جامبو بگ
  • استفاده به عنوان سطل زباله بزرگ برای محصولات بازیافتی
  • حمل محصولات صادراتی فله و پودری

 

مزایای کیسه جامبوبگ

انواع مختلف کیسه جامبوبگ‌ها‌ شاید در گذشته فقط جهت حمل برخی محصولات تولیدی شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و افراد از مزایای متنوع این نوع کیسه‌ها اطلاعی نداشتند، ما در این بخش به صورت تیتروار به برخی از مزایای این نوع کیسه‌ها اشاره کرده‌ایم؛

  • عدم ایجاد آسیب و افت بار در صورت استفاده از کیسه جامبو
  • جابه‌جایی آسان و سریع کیسه جامبوبگ به وسیله لیفتراک و جرثقیل
  • حمل سریع و آسان بسته‌بندی‌ها درون کیسه جامبوبگ
  • امکان حمل آسان کیسه جامبو بگ با تریلری و کانترهای ترانزیتی
  • بسته بندی و حمل و نقل با حداقل هزینه
  • محافظت از محصولات در برابر نفوذ رطوبت و شرایط جوی نامساعد
  • امکان نگهداری بلند مدت محصولات داخل کیسه جامبوبگ در انبارها
  • اشغال فضای کمتر در انبار
  • انبارگردانی سریع و آسان محصولات
  • امکان چندین بار استفاده مجدد از کیسه جامبو بگ‌ها
  • بارگیری، تخلیه و جابه‌جایی حجم زیادی از محصولات در کمترین زمان
  • حمل حجم قابل توجهی از محصولات مختلف نسبت به وزن خود کیسه
  • قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن کیسه جامبوبگ

 

ظرفیت کیسه جامبوبگ صادراتی

ظرفیت کیسه جامبوبگ صادراتی

کیسه جامبوبگ‌ها در شرکت‌های تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ با تحمل وزن 300 کیلوگرم تا 3000 کیلوگرم تولید می‌شوند. ولی ما در شرکت پایدار کیسه بافت به منظور ایجاد ایمنی برای افراد در حین جابه‌جایی کیسه‌ها، به طور معمول انواع مختلف کیسه جامبوبگ را با تحمل وزن 500 تا 2000 کیلوگرم با بهترین کیفیت تولید می‌کنیم.

شرکت‌های تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ

تولید کیسه جامبوبگ با ابعاد بسیار بزرگ و تحمل بار بیش از 2 تُن نیز امکان‌پذیر بوده، ولی همانطور که گفتیم در هنگام حمل و یا جابه‌جایی کیسه‌ها با لیفتراک و جرثقیل امکان وقوع حادثه بر اثر پارگی و یا ترکیدگی جامبوبگ‌ها وجود دارد، که برخی از مجموعه‌ها بدون گوشزد کردن این موارد به مشتی و فقط به خاطر سود بیشتر کیسه‌هایی با ابعاد و تحمل وزن غیر استاندارد برای مشتری تولید می‌کنند.

محصولات قابل حمل با جامبوبگ

به طور کلی تمامی محصولات فله و پودری که در صنایع مختلف تولید می‌شوند قابلیت نگهداری (انبار کردن) درون کیسه جامبو و همچنین حمل و جابه‌جایی با کیسه جامبوبگ را دارند.

محصولات قابل حمل با جامبوبگ

از جمله محصولاتی که می‌توان با انواع کیسه جامبوبگ حمل کرد عبارتند از سیمان، گچ، سود پرک، گوگرد، سولفات سدیم، منگنز، آلومینا، قیر، کود اوره، املاح معدنی، سنگ آهن، چیپس صابون، گندم، جو، آرد، قهوه، خوراک دام و طیور، قلوه سنگ، شن و ماسه، محصولات پتروشیمی، آهک، سنگ ساختمانی، انواع کودها، رزین و مواد شیمیایی و بسیاری از مواد اولیه تولیدی در صنایع مختلف.

فروش عمده جامبوبگ صادراتی

کارگاه‌های بسیاری در سطح کشور در زمینه تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ فعالیت دارند، ولی شرکت‌هایی که بتوانند در تیراژ بالا محصولات خود را ارائه دهند و به صورت عمده فروش انواع جامبوبگ را انجام دهند بسیار محدود هستند.

فروش عمده جامبوبگ صادراتی

در خریدهای صادراتی نیز حجم سفارشات به صورت عمده بوده و شرکت‌هایی که تمایل به فعالیت در حوزه صادرات را دارند بایستی ظرفیت تولیدی و امکان تولید کیسه جامبو را در حجم بالا داشته باشند.

با توجه به افزایش سطح درخواست‌ها و کامل بودن ظرفیت خط تولید کارگاه‌های فعال شرکت، خط تولید جدید کارخانه در فضایی بالغ بر 3000 متر مربع به ظرفیت تولید پایدار کیسه بافت افزوده شد. بدون شک با افزایش خط تولید امکان پاسخگویی به سفارشات صادراتی بیشتری را خواهیم داشت و با توان تولیدی بالاتری فعالیت می‌کنیم.

قیمت فروش عمده جامبوبگ صادراتی

به منظور فروش عمده جامبوبگ صادراتی علاوه بر دارا بودن توان تولیدی بالا، بایستی استانداردهای صادراتی را نیز در نظر گرفت، که ما در فضای کارگاهی جدید شرکت با نصب دستگاه‌های روز صنعت جامبودوزی و پیاده‌سازی استانداردهای لازم در خط تولید و همچنین نظارت تخصصی‌تر، محصولاتی به مراتب باکیفیت‌تر از محصولات قبلی تولید و به بازار ارائه می‌کنیم.

صادرات کیسه جامبوبگ

جهت حضور در بازارهای خارجی و صادرات کیسه جامبوبگ و بیگ بگ به دیگر کشورها در وهله اول بایستی نسبت به نیاز آن کشور آشنایی و شناخت وجود داشته باشد.

برخی از کشورها با توجه به پتانسیلی که دارند فقط در یک حوزه و در زمینه تولید یک محصول خاص فعالیت می‌کنند، و معمولا جهت حمل محصولاتشان از کیسه جامبوبگ‌هایی با ابعاد و گرماژ مشخص و بعضا حتی با یک رنگ خاص استفاده می‌کنند.

صادرات کیسه جامبوبگ

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با صادرات کیسه جامبوبگ باید در نظر گرفت علاوه بر شناخت بازار هدف، داشتن گواهینامه‌های لازم جهت ورود یک محصول خارجی به آن کشور می‌باشد. ما در شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت جهانی، موفق به دریافت استانداردهای بین‌المللی نیز شده‌ایم.

داشتن استانداردهای لازم جهت صادرات در رزومه یک شرکت تولیدی علاوه بر اینکه حضور آن شرکت در بازارهای جهانی را مجاز می‌کند، بدین معنی بوده که آن شرکت نسبت به نیاز مشتریان در دیگر کشورها نیز شناخت دارد و این امر موجب اطمینان خاطر مشتری در هنگام خرید محصول می‌شود.

صادرات انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ

شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر تولید و عرضه انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در داخل کشور، توانایی صادرات کیسه جامبوبگ به دیگر کشورها را نیز دارد. جهت دریافت مشاوره و آشنایی با محصولات صادراتی کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

خرید از تولید کننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی

خرید از کارخانه تولید کننده جامبو بگ این مزیت را برای شما مشتری عزیز دارد که علاوه بر خرید بدون واسطه و با قیمت پایین‌تر، بتوانید محصول مورد نیاز را با ابعاد، کیفیت و حتی رنگ دلخواه و مورد نیازتان سفارش دهید.

خرید از تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی

جامبوبگ‌های صادراتی به دلیل کیفیتی که دارند هم به منظور صادرات محصولات مختلف تولیدکنندگان داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم جهت رفع نیاز مشتریان خارجی در کشورهای مختلف برای نگهداری و حمل محصولاتشان به دیگر کشورها، به شرکت پایدار کیسه بافت سفارش داده می‌شود.

شما عزیزان در صورت نیاز به خرید انواع مختلف کیسه جامبوبگ و بیگ بگ جهت بسته‌بندی محصولات تولیدی خود برای صادرات به دیگر کشورها، می‌توانید با کارشناسان (09122112195) شرکت پایدار کیسه بافت تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی در ارتباط باشید.

تولید کننده جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

پایدار کیسه بافت از جمله معدود شرکت‌هایی می‌باشد که استانداردهای کیفی مختلف از جمله استاندارد صادرات به اروپا CE را دریافت کرده تا بتواند با صادرات محصولات خود به دیگر کشورها، در بازارهای جهانی نیز حضور داشته باشد.

تولیدکننده جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

در این بخش می‌توانید برخی دیگر از گواهینامه‌های دریافتی شرکت پایدار کیسه بافت را مشاهده کنید؛

  • گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت محیطیISO 14001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO 45001
  • گواهی سیستم مدیریت یکپارچه Certificate(IMS)
  • گواهی استاندارد صادرات به اروپاCertificate (CE)

استعلام قیمت خرید جامبوبگ صادراتی از کارخانه

جهت استعلام قیمت انواع مختلف کیسه جامبوبگ صادراتی باید به دنبال شرکت‌هایی بود که علاوه بر توانایی تولید انواع مختلف کیسه جامبو و بیگ بگ، علم و تخصص کافی در این زمینه را نیز داشته باشند تا در هنگام مشاوره به درستی شما را راهنمایی کرده و کیسه جامبوبگی متناسب با محصول شما پیشنهاد و ارائه کنند.

استعلام قیمت خرید جامبوبگ صادراتی از کارخانه

در هنگام تماس و ارتباط با کارشناسان (09122112195) پایدار کیسه بافت این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که با توجه به محصول تولیدی خود، اطلاعاتی تخصصی در رابطه با ابعاد کیسه جامبوبگ، جنس پارچه کیسه جامبوبگ، نوع تسمه کیسه جامبوبگ، نوع درب و کف کیسه جامبو بگ، حجم و تناژ قابل تحمل کیسه جامبوبگ و چند لایه بودن بدنه کیسه جامبوبگ در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

کشورهای خریدار کیسه جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی ایران

محصولات پودری و فله، از جمله مواد معدنی کارخانجات و معادن ایران به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود، که این محصولات با بسته‌بندی جامبوبگ و بیگ بگ صورت می‌پذیرند.

کشورهای خریدار کیسه جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی ایران

اما کشورهای خریدار کیسه جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی ایران به ویژه انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی پایدار کیسه بافت هستند عبارتند از:

ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، ترکیه، ازبکستان، هند، روسیه، قزاقستان، سلیمانیه عراق، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، سوریه، چین، اقلیم آزاد کردستان عراق و پاکستان هستند. البته کیفیت کیسه جامبوبگ‌های تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت امکان صادرات به کشورهای اروپایی را هم دارند و در صورت نیاز و درخواست مشتری از دیگر کشورها نیز، آماده همکاری و تولید هستیم.

جامبوبگ قیر صادراتی

یکی از محصولات زیر مجموعه مشتقات نفتی در ایران، محصول قیر می‌باشد که با آنالیزهای متفاوتی تولید شده و کشورهای بسیاری مشتری انواع قیر ایرانی هستند.

جامبوبگ قیر صادراتی

حمل قیر صادراتی ایران به دیگر کشورها با جامبوبگ نیز صورت می‌پذیرد، ولی تولید جامبوبگ قیر به دلیل نحوه بارگیری این محصول که به صورت مذاب درون کیسه پر می‌شود، بسیار تخصصی می‌باشد و جنس پارچه کیسه جامبوبگ قیر بایستی طوری باشد که تحمل دمای بالای قیر را داشته و ذوب نشود.

از طرفی مواد استفاده شده در تولید فیلم پارچه بدنه کیسه جامبوبگ قیر و لایه محافظی که درون کیسه قرار می‌گیرد علاوه بر دارا بودن مقاومت در دمای بالا، باید فاقد موادی باشد که در قیر ناخالصی ایجاد کرده و باعث اختلال در آنالیز و پایین آمدن کیفیت قیر نشود.

در سایت www.hinapack.ir می‌توانید مقالات تخصصی که در زمینه جامبوبگ قیر وجود دارد را مطالعه کنید تا علاوه بر آشنایی با اطلاعات تخصصی این محصول، سوالات و ابهامات موجود در این زمینه برایتان رفع شود.

پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های تولید کننده جامبوبگ قیر صادراتی در ابعاد مختلف می‌باشد، که شما عزیزان جهت استعلام قیمت و خرید این محصول از شرکت می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

جامبوبگ سیمان صادراتی

سیمان ایران با گریدهای متفاوت به کشورهای زیادی صادر می‌شود، که از جمله می‌توان به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس همچون کشور عمان اشاره کرد.

جامبوبگ سیمان صادراتی

محصول سیمان هم به صورت فله درون کیسه جامبوبگ‌های مخصوص و بدون منفذ حمل می‌شود و هم به صورت پاکتی در پالت بگ‌ها، که پایدار کیسه بافت توانایی تولید انواع کیسه جامبوبگ و پالت بگ سیمان را صورت تخصصی و با بالاترین کیفیت صادراتی دارد.

کیسه جامبوبگ صادراتی دست دوم

شرکت‌های تولیدی بسیاری در کشورمان وجود دارند که محصولات و مواد اولیه مصرفی خود را از دیگر کشورها به صورت فله در انواع کیسه جامبوبگ خارجی وارد می‌کنند. کیسه جامبوبگ محصولات صادراتی که مورد استفاده این شرکت‌ها قرار دارند، پس از تخلیه بلااستفاده هستند و اغلب سالم و بدون آسیب و یا پارگی می‌باشند.

کیسه جامبوبگ صادراتی دست دوم

همانطور که می‌دانید شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر تامین و تولید انواع کیسه جامبوبگ، در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم نیز فعالیت دارد. بسیاری از شرکت‌های وارد کننده جهت فروش جامبوبگ های دست دوم خود با مجموعه ما در ارتباط هستند.

قیمت خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

شما عزیزان جهت استعلام و اطلاع از قیمت، و خرید و فروش انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی دست دوم به صورت جزئی و عمده می‌توانید با کارشناسان ما (09124879915) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

عرضه جامبوبگ صادراتی

خرید جامبوبگ

فروش جامبوبگ ولودار 2 تنی

صادرات جامبوبگ ولودار

کارخانه قیر پاسارگاد اصفهان

فروش جامبوبگ با کیفیت صادراتی

خرید از تولید کننده جامبو بگ و بیگ بگ صادراتی

جامبوبگ بزرگ 4 بند سیمان

مقاصد صادراتی جامبوبگ ایران

جامبوبگ استوک

حمل قیر صادراتی ایران با جامبوبگ

صادرات جامبوگونی

خرید و قیمت کیسه جامبوبگ یک تنی

   Jumbo bag or Big bag

خرید کیسه جامبوبگ صادراتی در اراک

فرزاد افتاده مهربانی

آخرین قیمت کیسه جامبوبگ صادراتی

تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ

صادرات کیسه جامبوبگ

جامبوبگ سیمان صادراتی

جامبوبگ قیر برای صادرات

پالت بگ سیمان

فروش عمده انواع کیسه جامبوبگ

09122112195

قیمت جامبوبگ

پایدار کیسه بافت

Jumbo bag with valve

فروش جامبوبگ

تولید کننده جامبوبگ

جامبوبگ چند؟

خرید انواع جامبو صادراتی

جامبوبگ صادراتی سیمان فله

تولید کننده جامبوبگ قیر صادراتی

جاممبوبگ ولودار





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: